ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ : ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ ΧΡΕΗ 2 ΕΚΑΤ.ΕΥΡΩ ΤΗΣ COSCO ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ

  

ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ : ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ ΧΡΕΗ 2 ΕΚΑΤ.ΕΥΡΩ ΤΗΣ COSCO ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ
ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ : ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ ΧΡΕΗ 2 ΕΚΑΤ.ΕΥΡΩ ΤΗΣ COSCO ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ

ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ : ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ ΧΡΕΗ 2 ΕΚΑΤ.ΕΥΡΩ ΤΗΣ COSCO ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ

Διέγραψαν χρέη της κινεζικής εταιρείας για δημοτικά τέλη

Την ίδια ώρα που οι πολίτες αναγκάζονται να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για το ηλεκτρικό ρεύμα και το φυσικό αέριο, ο Δήμος Πειραιά «χαρίζει» χρέη ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ στην κινεζική Cosco.

Το χριστουγεννιάτικο «δώρο» αφορά διαγραφή χρεών της εταιρείας ΟΛΠ ΑΕ -COSCO που διαχειρίζεται το μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι, τα οποία θα μπορούσε να διεκδικήσει ο Δήμος από την κολοσσιαία κινεζική εταιρεία.
Μάλιστα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΟΛΠ ΑΕ το πρώτο εννιάμηνο του 2021 παρουσίασε κέρδη μετά τους φόρους ύψους 29 εκατομμυρίων ευρώ.
Και όμως ο Δήμος Πειραιά φαίνεται πως χαρίζει χρέη στην ΟΛΠ ΑΕ που έχει ως βασικό μέτοχο με 67% τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία στον κόσμο Cosco Shipping.

ΠΡΩΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕΤΑ ΚΥΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ….ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗΣ COSCO ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ.ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΠΑΡΑΔΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 16% ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ

Στην έκθεση της οικονομικής επιτροπής του Δήμου Πειραιά, τα κυριότερα ανείσπρακτα υπόλοιπα απαιτήσεων των βεβαιωμένων χρηματικών καταλόγων του Δήμου κατά την 31.12.2020, αφορούν μεταξύ άλλων: Τέλη καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού, τέλη και πρόστιμα ακίνητης περιουσίας, φόρος ηλεκτροδοτούμενων, πρόστιμα κανονισμού καθαριότητας ΟΛΠ συνολικού ύψους 12.369.815,83 ευρώ.

Δύο εκατομμύρια ευρώ από τα χρωστούμενα της ΟΛΠ ΑΕ διεγράφησαν μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

“STOP” στην Cosco από το Δημοτικό Συμβούλιο Κερατσινίου-Δραπετσώνας….Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ!

Αντιδρούν κάτοικοι για το “δώρο” του Δήμου στην Cosco

Το χριστουγεννιάτικο «δώρο» του Δήμου Πειραιά προς την ΟΛΠ ΑΕ με βασικό μέτοχο την κινεζική Cosco, καυτηριάζει η δημοτική κίνηση «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Α΄ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ – ΟΧΙ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΪΚΗ» η οποία ρωτά τη δημοτική αρχή των κυρίων Μώραλη – Βλαχάκου:
«Για ποιο λόγο ο Δήμος Πειραιά δεν διεκδικεί προς όφελος του Δήμου Πειραιά τα χρέη της ΟΛΠ ΑΕ;

Πως είναι δυνατόν ο Δήμαρχος να παρουσιάζει κάθε χρόνο στους πολίτες την COSCO ως δωρήτρια δωροεπιταγών και κατασκευάστρια παιδικών χαρών στο Παλατάκι και να υπογράφει μνημόνια συνεργασίας μαζί της όταν η εταιρεία δεν αποδίδει τα οφειλόμενα;
Κατά την παροιμία «Βόηθα με φτωχέ να μη σου μοιάσω» η COSCO όχι μόνο δεν πληρώνει αυτά που οφείλει στον Δήμο, αλλά εμφανίζεται και ως ευεργέτιδα με τα χρήματα των δημοτών!

Γιατί η Δημοτική αρχή δεν παρουσιάζει με διαφάνεια τα στοιχεία αυτά των οφειλών αλλά τα διαγράφει εν αγνοία τους; Ποιες είναι οι ενέργειες των δημοτικών παρατάξεων προκειμένου να ενημερωθούν οι δημότες;

Καλούμε την Δημοτική αρχή να διεκδικήσει και να εισπράξει τα χρέη της COSCO προς τον Δήμο Πειραιά όπως τα εισέπραξε και η Δημοτική αρχή Κερατσινίου- Δραπετσώνας (6 εκατομμύρια) κατόπιν προσφυγής της στα δικαστήρια.

Καλούμε την Δημοτική αρχή να παρουσιάσει στους δημότες αναλυτικά τα χρέη της COSCO και να σταματήσει το λιβάνισμα των δωρητών και ευεργετών με τα χρήματα των Πειραιωτών!».

ΠΗΓΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ.”

«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.». ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ.

 
 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook
ΠΗΓΗ https://www.e-synews.gr/wp/2021/12/28/dimos-peiraia-diegrapsan-chrei-2-ekat-eyro-tis-cosco-dimotika-teli/

ΑΤΖΕΝΤΑ 21 – ΚΕΦΑΛΑΙΟ 27 – Μ.Κ.Ο.

  

ΑΤΖΕΝΤΑ 21 – ΚΕΦΑΛΑΙΟ 27 – Μ.Κ.Ο.

ΑΤΖΕΝΤΑ 21 - ΚΕΦΑΛΑΙΟ 27 - Μ.Κ.Ο.
ΑΤΖΕΝΤΑ 21 – ΚΕΦΑΛΑΙΟ 27 – Μ.Κ.Ο.

Αναρίθμητοι ιδιωτικοί οργανισμοί ασκούν δραστηριότητα σε παρά πολλούς τομείς της κοινωνικής, πολίτικης, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής της κάθε χώρας. Πίσω από το προσωπείο του εθελοντισμού και της κρατικής χρηματοδότησης ΔΡΑ ΕΝΑ ΕΚΤΕΝΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΙΣΟΤΙΜΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ, ΕΩΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. Η ανάγωγη των ΜΚΟ σε ρολό κυβερνητικού εταίρου αποκαλύπτεται σε όλη της την έκταση στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ 27 της ΑΤΖΕΝΤΑ 21 όπως μας εξηγεί ο κύριος Μπλιάτσιος Αντώνιος, υποψήφιος βουλευτής στο νόμο Λαρίσης με τον πολίτικο φορέα ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, στην εκπομπή ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ με την Έλενα Γκίκα. ΜΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν ΛΑΡΙΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : antmpliatsios@gmail.com – 697 365 6136

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

1.0 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

1.1. Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί το Υπουργείο Εξωτερικών και τις Διπλωματικές Υπηρεσίες ως κρισιμότατο κλάδο υπηρεσίας προς το Κράτος. Είναι αναγκαίο να γίνει ανασύνταξη, αναβάθμιση και ανασυγκρότηση όλων των υπηρεσιών του κλάδου.

1.2. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις Πρεσβείες οι οποίες είναι τμήματα μικρά της μητέρας Ελλάδος. Αυτοί που θα υπηρετούν σε όλες τις οργανικές και διοικητικές θέσεις είναι υποχρεωτικό να έχουν Ελληνικό DNA και να είναι ορκισμένοι για την υπέρ του Έθνους μας υπηρεσίες τους.

1.3. Είναι υποχρεωμένοι να ασκούν διαφήμιση του Έθνους για όσα έχει δώσει στον πλανήτη μας όπως την γνώση, την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, τις επιστήμες, την πολιτική, τα μαθηματικά, την τέχνη, τη γλώσσα, την φιλοσοφία κλπ.

1.4. Είναι καθήκον τους η συνεργασία με φορείς άλλων κρατών για την προβολή αυτών που έχει προσφέρει ο πολιτισμός μας διαχρονικά.

1.5. Είναι καθήκον τους να ανακαλύπτουν τομείς – συνθήκες συνεργασίας που θα αποβαίνουν προς όφελος των άλλων κρατών αλλά κυρίως του Ελληνικού.

1.6. Είναι καθήκον τους με τις συνεργασίες αυτές να προβάλλουν την Ελλήνων Πολιτεία σε ολόκληρο τον πλανήτη για την θέση που έχει ο άνθρωπος μέσα σε αυτήν.

1.7. Ένας άλλος τομέας που θα δραστηριοποιηθούν μέσω των εμπορικών ακολούθων είναι να προωθούν τα ελληνικά αγροτικά και βιομηχανικά προϊόντα στη χώρα που είναι διαπιστευμένοι.

1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διαθέσει όσα κεφάλαια χρειάζονται για να αποκτήσει ιδιόκτητα κτίρια που θα στεγάζονται οι τοπικές υπηρεσίες και πρεσβείες της χώρας μας.

1.9. Οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν καθήκον να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες για τα κληρονομικά δικαιώματα που έχει το Έθνος μας σε οτιδήποτε βρίσκεται στην επικράτεια τους και είναι κατασκευασμένο από τους προγόνους μας.

1.10. Όπως επίσης είναι καθήκον τους η εύρεση τέτοιων κληρονομιών που βρίσκονται στο εξωτερικό και η διεκδίκηση ως πνευματικό ή κληρονομικό δικαίωμα του Έθνους μας.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

1.0  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

1.1. Αναβάθμιση της υπηρεσίας σε όλα τα επίπεδα και στελέχωση με προσωπικό με ελληνικό DNA και με όρκο για την υπηρεσία τους προς την Πολιτεία.

1.2. Η αναβαθμισμένη υπηρεσία θα κάνει έλεγχο όλων των αρχαιολογικών περιοχών που έχουν βρεθεί και έχουν καλυφθεί σκοπίμως με δόλο ώστε να μη φανερώνεται και αναδεικνύεται το Ελληνικό Μεγαλείο.

1.3.Θα συσταθεί επιτροπή η οποία θα αναδείξει όλους τους αρχαιολογικούς χώρους σε έναν αρχαιολογικό χάρτη ( υπολογίζεται ότι είναι πάνω από 30.000 ) και θα αναλάβει να τους καθαρίσει, να τους αναδείξει και να τους αναβιώσει. Αυτό σημαίνει, για οτιδήποτε έχει κτιστεί πάνω σε αρχαιολογικό τόπο, ναό ή βωμό αυτομάτως κατεδαφίζεται ώστε να αποκαλυφθεί η αρχαία κληρονομιά μας.

1.4. Σε ολόκληρο τον Ελλαδικό χώρο ηπειρωτικό ή νησιωτικό, υπάρχουν ολόκληρες πόλεις θαμμένες πάνω στις οποίες βρίσκονται καινούρια κτίσματα όλων των ειδών.

1.5. Στον εκτός Ελλαδικού χώρο θα απαιτηθούν, για οτιδήποτε είναι Ελληνικό, τα πνευματικά και κληρονομικά δικαιώματα του Έθνους μας.

1.6. Καθήκον του Υπουργείου Πολιτισμού είναι να εντάσσει και να ενσωματώνει στο Έθνος μας κάθε άνθρωπο και κάθε έργο ανθρώπου που ανήκει στο Γένος μας.

1.7. Θα διατεθούν όσα κεφάλαια χρειαστούν για την αποκατάσταση και αναβίωση της γλώσσας μας, των εθίμων μας, των επιστημών μας και των τεχνολογιών μας.

1.8. Θα αποκατασταθεί η ιστορία μας.

1.9. Θα κατασκευαστούν Μουσεία, όσα χρειαστούν για να φιλοξενούν, τα τεχνουργήματα των προγόνων μας.

1.10. Θα γίνει μέσω του Ο.Η.Ε. η αναγνώριση των πνευματικών δικαιωμάτων σε ότι ανήκει στο Έθνος μας.

1.11. Η πολιτεία θα οικοδομήσει και θα οργανώσει τα μνημεία αγάλματα καθώς και τις περιοχές ιστορικής αξίας των πιο σημαντικών και κρίσιμων γεγονότων όλης της Ελληνικής ιστορίας που είναι σημαντικά για το Έθνος της Ελλάδος αλλά και για τον Ελληνισμό στο Παγκόσμιο στερέωμα θα διοργανώσει, σχεδιάσει και αποκαλύψει και θα εδραιώσει την οργάνωση που θα καθιερώσει την διδαχή της νεοελληνικής γλώσσας καθώς και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, που θα διακλαδωθεί σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και του Κόσμου γενικότερα και την περαιτέρω καθιέρωση αυτών των οργανώσεων με Μαθητευομένους Έλληνες και Φιλέλληνες, να επαναφέρει, να αναδιοργανώσει και να υπερασπιστεί την Ορθοδοξία της Ελληνικής γλώσσας στο παγκόσμιο στερέωμα, την Ορθοδοξία της Ελληνικής ιστορίας παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων αυτών των επιτροπών Ελλήνων & Φιλελλήνων που θα εγκατασταθούν σε κάθε πρωτεύουσα του εξωτερικού και που θα διδάσκουν, ενημερώσουν και να «εκπολιτίσουν» όλα τα μη Ελληνικά νομοθετικά σώματα όπου θα διατηρούν, ενισχύουν και θα υπερασπίζονται τη «Διαφώτιση και την πηγή της διαφώτισης» που ονομάζεται Ελλάς, Έλληνες και Ελληνισμός στην αιωνιότητα, οδεύοντας προς το μέλλον.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ

1.1. Η Ελλάδα δικαιωματικά ανήκει στους Αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς.

1.2. Για όσους δεν είναι Έλληνες Αυτόχθονες Ιθαγενείς και ζουν στον Ελλαδικό χώρο η Ελλήνων Πολιτεία δείχνει μεγάλο σεβασμό. Ισονομία, Ισοκρατία, Ισοπολιτεία σημαίνει ότι κανένας δεν μπορεί να έχει περισσότερα δικαιώματα από Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη.

1.3. Καμία ομάδα, καμία συντεχνία, καμία λέσχη δεν μπορεί να έχει πιο προνομιούχα σχέση με την Πολιτεία από τον Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη. Δεν μπορούν να υπάρχουν φαινόμενα, όπως κοινότητες αλλοεθνών, να είναι μέσα στην Πολιτεία ως φορείς δημοσίου δικαίου και να έχουν ιδιαίτερα προνόμια φορολογικά, ιδιοκτησιακά, ασυλίας κλπ.

1.4. Η Πολιτεία οφείλει πρωτίστως να σέβεται τον εαυτό της και όταν συμβαίνει αυτό μπορεί κατ’ επέκταση να σέβεται όλους τους άλλους. Όταν η Πολιτεία δε σέβεται τον εαυτό της δε μπορεί να απαιτήσει σεβασμό από τους Πολίτες. Παράγει άδικο εργαζόμενη για ολιγαρχία και όχι για την κοινωνία των Πολιτών.

1.5. Η Πολιτεία δε ξεχωρίζει τους Πολίτες ανάλογα με το κόμμα, το χρώμα και το δόγμα. Το μοναδικό κριτήριο είναι η Ελληνικότητα. Αυτή η Ελληνικότητα καθορίζεται από την γενεαλογική προέλευση δηλαδή από το αίμα, το DNA. Έτσι η Ιθαγένεια δεν εκχωρείται, δεν δωρίζεται, δεν πωλείται γιατί είναι θέμα γενετικής προέλευσης. Έτσι λοιπόν την Ελληνική Ιθαγένεια την φέρουν μόνο όσοι προέρχονται από το Ελληνικό Έθνος και αυτή αναγνωρίζεται και θα την φέρουν μόνο όσοι αναγνωρισμένα την έχουν, δηλαδή με εξέταση αίματος.

1.6. Η φιλοξενία μας ανήκει στην παράδοση μας και θα μπορεί ο καθένας να διαβιώνει μαζί μας εφόσον αποδέχεται ως τρόπο ζωής τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα, να αναγνωρίζει την Κοσμοθεασή μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό), τα δρώμενα της Πολιτείας μας και να δείχνει απόλυτο σεβασμό προς αυτά.

1.7. Η Ιθαγένεια μας πιστοποιεί τα σύμβολα της Πολιτείας μας και μας καθιστά υπεύθυνους για την αποκατάσταση της αληθινής ιστορίας μας, των αληθινών ηρώων μας, την καταγωγή μας, τη θέση στον πλανήτη μας και στα κληρονομικά δικαιώματα που έχουμε σε αυτόν. Είναι υποχρέωση μας να καταδικάσουμε τους Εθνικούς προδότες οι οποίοι προβάλλονται από τα σιωνοκρατούμενα κέντρα εξουσίας ως ήρωες.

Είναι υποχρέωση μας να τοποθετήσουμε στη θέση τους πραγματικούς ήρωες του Γένους μας.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook
ΠΗΓΗ https://www.e-synews.gr/wp/2021/12/29/atzenta-21-kefalaio-27-m-k-o/

Novartis: Καμία παραγραφή για τον Ανδρέα Λόβερδο – Εισαγγελικό «χαστούκι» στην ανακρίτρια

  Novartis: Καμία παραγραφή για τον Ανδρέα Λόβερδο - Εισαγγελικό «χαστούκι» στην ανακρίτρια

 

Ο εισαγγελέας Κασωτάκης στην πρόταση βόμβα προς το Δικαστικό Συμβούλιο που αποκαλύπτει το documentonews.gr,  επισημαίνει ότι «παραδεκτώς» ασκήθηκε η ποινική δίωξη στον Ανδρέα Λοβέρδο και ότι δεν έχουν παραγραφεί τα αδικήματα που βαραίνουν τον πρώην υπουργό, καθώς δεν ισχύει ο νόμος περί ευθύνης υπουργών μια και για αυτό είχε αποφανθεί η ελληνική Βουλή και είχε παραπέμψει την υπόθεση στην τακτική Δικαιοσύνη.

Ηχηρό «χαστούκι» προς την ανακρίτρια Διαφθοράς, Γλυκερία Λουίζα Ιωαννίδου δίνει η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, σχετικά με την σκανδαλώδη μεθόδευση απαλλαγής του Ανδρέα Λοβέρδου διά της δήθεν παραγραφής μέσω του νόμου περί ευθύνης υπουργών για την εμπλοκή του στην υπόθεση Novartis.

Σύμφωνα με πληροφορίες του documentonews.gr ο εισαγγελέας Πρωτοδικών, Ιωακείμ Κασωτάκης με μια νομική επιχειρηματολογία που δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνείας, «αδειάζει» την ανακρίτρια Γλυκερία Λουίζα Ιωαννίδου για τη «διαφωνία» που είχε εκφράσει με την ασκηθείσα ποινική δίωξη στον πρώην υπουργό Υγείας.

Την ανακρίτρια που επί δύο χρόνια κρατούσε στο συρτάρι της την ποινική δίωξη σε βάρος του Ανδρέα Λοβέρδου χωρίς να προβεί σε καμία ανακριτική πράξη για τη διερεύνηση της υπόθεσης, για να έρθει, μόλις λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές για την ηγεσία του ΚΙΝΑΛ, για την οποία ο κατηγορούμενος βουλευτής ήταν υποψήφιος, να «αποφανθεί» ότι πρέπει να καθαρίσει διά της παραγραφής, επικαλούμενη μάλιστα τον νόμο περί ευθύνης υπουργών αν και η Βουλή είχε κρίνει το 2018 ακριβώς τα αντίθετα από τη νομική της επιχειρηματολογία.

Ο εισαγγελέας Κασωτάκης στην πρόταση βόμβα προς το Δικαστικό Συμβούλιο που αποκαλύπτει το documentonews.gr,  επισημαίνει ότι «παραδεκτώς» ασκήθηκε η ποινική δίωξη στον Ανδρέα Λοβέρδο και ότι δεν έχουν παραγραφεί τα αδικήματα που βαραίνουν τον πρώην υπουργό, καθώς δεν ισχύει ο νόμος περί ευθύνης υπουργών μια και για αυτό είχε αποφανθεί η ελληνική Βουλή και είχε παραπέμψει την υπόθεση στην τακτική Δικαιοσύνη.

Όπως αναφέρει, το σκεπτικό της ανακρίτριας δεν έχει «κανένα νομικό έρεισμα«, «επιφέρει δικονομική ανωμαλία» και «δημιουργεί δικαστικό αδιέξοδο» που «παρακωλύει την εξέλιξη της υπόθεσης» και προτείνει να συνεχιστεί η ανάκριση για τον πρώην υπουργό.

Ας δούμε όμως αναλυτικά τι αναφέρει στην πρόταση του ο εισαγγελέας Κασωτάκης:

Ο εισαγγελέας, κλήθηκε να καταθέσει την πρόταση του προς το Δικαστικό Συμβούλιο μετά τη διαφωνία που είχε εκφράσει η ανακρίτρια Γλυκερία Λουίζα Ιωαννίδου σχετικά με την ποινική δίωξη στον Ανδρέα Λοβέρδο από την εισαγγελέα κατά της ∆ιαφθοράς Ελένη Τουλουπάκη για το αδίκηµα της δωροληψίας κατ’ εξακολούθηση πολιτικού προσώπου. Η  διαφωνία της Λουιζίδου είχε δύο σκέλη.

Το ένα αφορούσε στο ότι η ίδια ήταν «αναρµόδια» να «διενεργήσει ανάκριση», καθώς κάτι τέτοιο είναι «αρµοδιότητα του Ειδικού ∆ικαστηρίου και του ∆ικαστικού Συµβουλίου του Ειδικού ∆ικαστηρίου». Το δεύτερο στο ότι ότι η ασκηθείσα ποινική δίωξη στον Ανδρ. Λοβέρδο είναι «απαράδεκτη» καθώς το «αξιόποινο των πράξεων» έχει «εξαλειφθεί» πριν από την άσκηση της ποινικής δίωξης σε βάρος του λόγω του νόμου περί ευθύνης υπουργών.

Πιο αναλυτικά, η Γλυκερία-Λουίζα Ιωαννίδου και εκλεκτή του πρώην υπουργού Δικαιοσύνης Σταύρου Κοντονή,  επισήμαινε στη διαφωνία της ότι όσες πράξεις είχαν γίνει πριν από τον Απρίλιο του 2011 στην περίπτωση Λοβέρδου είχαν παραγραφεί κατά τον χρόνο άσκησης της ποινικής δίωξης (Νοέµβριος του 2019), καθώς είχε παρέλθει πενταετία από την τέλεσή τους.

Επιπλέον, η ανακρίτρια είχε κρίνει ότι τα αδικήµατα που αποδίδονται στον Ανδρ. Λοβέρδο έχουν παραγραφεί λόγω του νόµου περί ευθύνης υπουργών, καθώς φέρονται να έγιναν κατά την άσκηση των καθηκόντων του ως υπουργού Υγείας και άρα είχαν «υποκύψει στην αποσβεστική προθεσµία του άρθρου 86 παρ. 3 του συντάγµατος (νόµος περί ευθύνης υπουργών)».

Καμία παραγραφή, καλώς ασκήθηκε η δίωξη

Ο εισαγγελέας Κασωτάκης στην πρόταση του «αδειάζει» πλήρως την Ιωαννίδου και «τινάζει» στον αέρα τα έωλα νομικά της επιχειρήματα.

Όπως αναφέρει, με την «αμετάκλητη κρίση της Βουλής περί της μη υπαγωγής της διωχθείσας αξιόποινης συμπεριφοράς του Ανδρέα Λοβέρδου στο πλαίσιο των νομίμων καθηκόντων του – και την παρεπόμενη μη εφαρμογή του νόμου 3126/2003 – παγιώθηκε για τη συγκεκριμένη ποινική υπόθεση η οριστική δικαιοδοσία των οργάνων της κοινής ποινικής δικαιοσύνης».

Επομένως, κατά τον εισαγγελέα Κασωτάκη «συντρέχει δικαιοδοσία» της ανακρίτριας Ιωαννίδου να διενεργήσει κύρια ανάκριση.

Σε ότι αφορά την παραγραφή των αδικημάτων λόγω της εφαρμογής του νόμου περί ευθύνης υπουργών,  ο εισαγγελέας εκφράζει επίσης τη διαφωνία του.

Όπως αναφέρει με «την αμετάκλητη και ανεπιστρεπτί παραπομπή της υπόθεσης στα όργανα της τακτικής ποινικής δικαιοσύνης», με απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής, «τυγχάνουν πλέον σε εφαρμογή μόνο οι κοινοί κανόνες παραγραφής». Στην προκειμένη περίπτωση δηλαδή η παραγραφή ορίζεται στην «15ετια» καθώς το αδίκημα που αποδίδεται στον Ανδρέα Λοβέρδο είναι κακουργηματικού χαρακτήρα.

Δεδομένου μάλιστα, κατά τον εισαγγελέα Κασωτάκη ότι ο χρόνος τέλεσης των πράξεων ήταν τη χρονική περίοδο 1 Απριλίου 2014 μέχρι 17 Μαΐου του 2012 «είναι προφανές ότι δεν εξαλείφθηκε το αξιόποινό της, καθόσον δεν επήλθε ακόμη η συμπλήρωση του χρόνου παραγραφής της, ως εκ τούτου παραδεκτώς ασκήθηκε η εκκρεμούσα ποινική δίωξη».

Ουδέν νομικό έρεισμα, δικονομική ανωμαλία

Ο εισαγγελέας Κασωτάκης μάλιστα κάνει «φύλο και φτερό» την επιχειρηματολογία της ανακρίτριας Ιωαννίδου και ειδικότερα την ερμηνεία της περί εφαρμογής του νόμου περί ευθύνης υπουργών αν και για αυτό είχε αποφανθεί προηγουμένως η Βουλή. Όπως αναφέρει το σκεπτικό της ανακρίτριας δεν έχει «κανένα νομικό έρεισμα«, «επιφέρει δικονομική ανωμαλία» και «δημιουργεί δικαστικό αδιέξοδο» που «παρακωλύει την εξέλιξη της υπόθεσης».

«Η δε αποδοχή της άποψης της ανακρίτριας περί της δυνατότητας των οργάνων της κοινής ποινικής διαδικασίας (όπως η ίδια) να ανατρέψουν μεταγενέστερα – και κατά την κρίση τους – την απόφανση της Ολομέλειας του Κοινοβουλίου περί δικής τους δικαιοδοσίας λόγω της μη συνδρομής των όρων εφαρμογής του άρθρου 86 του Συντάγματος, αφενός μεν ουδέν νομικό έρεισμα στις κείμενες συνταγματικές διατάξεις βρίσκει, αφετέρου δε  επιφέρει νομοθετικά αρρύθμιστη δικονομική ανωμαλία και δημιουργεί διαδικαστικό αδιέξοδο, το οποίο παρακωλύει την ορθή περαιτέρω εξέλιξη της συγκεκριμένης ποινικής υποθεσης» αναφέρει στην πρόταση του προς το Δικαστικό Συμβούλιο ο εισαγγελέας Κασωτάκης.

Ο Κασωτάκης προτείνει να «επιλυθεί η διαφωνία» υπέρ του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών και να «διαβιβαστεί εκ νέου η δικογραφία στην κύρια ανάκριση προκειμένου να συνεχιστεί και να περατωθεί». Με απλά λόγια ο εισαγγελέας δεν βλέπει τίποτα το παράνομο στην ποινική δίωξη του Λοβέρδου και προτείνει να συνεχιστεί η ανάκριση.

Υπενθυμίζεται ότι η  Γλυκερία-Λουίζα Ιωαννίδου είναι η ίδια ανακρίτρια στα χέρια της οποίας είχε παραγραφεί το αδίκημα της παθητικής δωροδοκίας κατά του Νίκου Μανιαδάκη, καθώς επίσης δεν είχε προβεί σε καμιά ανακριτική πράξη, ενώ τόσο η εισηγήτρια εισαγγελέας όσο και το δικαστικό συμβούλιο που απάλλαξαν τον Μανιαδάκη έβλεπαν ενδείξεις ενοχής του μεταξύ άλλων και για χρηματισμό του Λοβέρδου (εντέλει ασκήθηκε έφεση κατ’ αυτού του βουλεύματος).

Πηγή: kouti pan doras

..........................................................................................

 

 

ΠΗΓΗ:https://www.e-synews.gr/wp/2021/12/23/novartis-kamia-paragrafi-ton-andrea-loverdo-eisaggeliko-chastoyki-stin-anakritria/

 

 

 

ΜΟΝΗ ΟΔΟΣ… ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΥΠΝΙΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΑΘΡΟΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣ ΜΕΛΗ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !!!

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ!!!


ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ (ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ):Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΑΝΤΟΥ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ συνεχίστε την ανάγνωση: https://naysika.blogspot.com/2020/07/e.syellinonsyneleysisanaggeliaartemissorras.html